Masjid Wallpaper APK voor Android

• APK status

Softonic-recensie

Masjid Wallpaper - Een verbluffende collectie van Moskeeën

Masjid Wallpaper is een gratis Android applicatie ontwikkeld door csdevbin in de categorie Multimedia. Het biedt een prachtige collectie van Masjids van over de hele wereld als achtergronden. De app biedt een verscheidenheid aan hoogwaardige afbeeldingen van Masjids die als achtergronden op uw apparaat kunnen worden ingesteld.

De app is gebruiksvriendelijk en gemakkelijk te navigeren. Het biedt een eenvoudige interface waarmee gebruikers door de collectie van Masjid achtergronden kunnen bladeren en ze als achtergrondafbeelding van hun apparaat kunnen instellen. Bovendien stelt de app gebruikers in staat om hun favoriete Masjid achtergronden te delen met vrienden en familie op sociale media platforms.

Al met al is Masjid Wallpaper een geweldige applicatie voor degenen die de schoonheid van Masjids waarderen en het willen laten zien op hun apparaten. De app is gratis te downloaden en biedt een grote selectie van hoogwaardige achtergronden.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Masjid Wallpaper

Heeft u geprobeerd Masjid Wallpaper? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.